O piedica in calea uitarii..

De ce mereu atunci cand pare ca totul e perfect trebuie sa fie un moment cand se termina totul? De ce cand te atasezi de o persoana trebuie sa fie ceva ce va impiedica sa continuati? ...


Nu stiam daca sunt fericita ca am facut un pas inainte sau trista ca nu ma voi mai putea intoarce niciodata inapoi..capul imi era plin de ganduri, nu stiam ce simt cu adevarat, era imposibil sa ies din anonimat. Din momentul in care mi-a spus ca nu ii sunt indiferenta.. vroiam sa opresc timpul. De cand am simtit atingerea fina a buzelor lui, totul avea sens.As fi vrut sa retraiesc tot ce se intamplase din prima zi pana atunci Vreau sa cred ca nu vede in mine alta persoana draga. Totusi ma gandesc cu disperare la ziua de duminica.Daca as pleca si m-as intoarce in acelasi loc ..as simti ..as vedea aceleasi lucuri. Stau si acum cufundata in ganduri..si inca incerc sa inteleg ce s-a intamplat si cu ce scop.

2 comentarii:

Unknown spunea...
18 iunie 2009 la 06:09

daaamn
dragut. :X
chiar imi place .

Anonim spunea...
18 iunie 2009 la 09:47

pentru ca asa e. mereu va fi asa.

Back to Home Back to Top Adelina. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.