Love love si iar love

M-am saturat sa vorbeasca toata lumea despre acelasi subiect. Si culmea e ca totul depinde de asta, dragostea. De ce unii « filozofi » vorbesc despre asta cand nici nu cunosc sentimentul ? Nici eu nu-l cunosc...mai am timp. Eu sunt mereu cu intrebarea « de ce » dar totusi as vrea niste raspunsuri. Poate unele nu o sa le primesc niciodata dar eu incerc, incerc si iar incerc. « Incercarea moarte n-are ». Deci, revenind la subiect : sunt carti de dragoste, melodii, poezii, piese de teatru etc. Si totusi ,ce rost au toate ? Ok..citim pt ca ne place si din carti poate aflam cum e sa simti dragostea. La fel si cu melodiile, poeziile etc. Dar ..chiar daca citim ..poate unii dintre noi nu o sa afle niciodata cum e sa fi in locu pers din carte sau sa fi un actor care iubeste pe partenerul/ partenera. Ne iubim mama, sora/ fratele, tatal si celelalte rude, e firesc.. dar pana a iubi o persoana de sex opus mai este. Bine mai nou se « iubesc » si persoanele de acelasi sex dar asta nu conteaza acum. In vremea de azi.. oamenii spun « te iubesc » numai ca sa fie spus. Cateodata fara a simti asta.. aici omenirea a scazut mult. Trebuie sa ne obisnuim cu gandu ca sunt doar niste cuvinte.. daca cineva spune ca te iubeste asta nu inseamna ca..chiar simte asta. De exemplu persoanele de sex feminin sunt puternic influentate de aceste cuvinte si e grav, alerta rosie. Sunt si cazuri de sex masculin dar mai rar. Ei sunt cei « puternici si insensibili ». Dar.. pana la urma asta e. Peste tot numai « indragostiti »..

Totusi sa nu intelegeti gresit !nu sunt impotriva dragostei .. dar se exagereaza prea mult si ma exaspereaza chestia asta ! Nu va grabiti sa spuneti cuiva « te iubesc » daca nu simtiti cu adevarat asta, e cea mai mare greseala.. va mintiti pe voi insine. Si eu am simtit afectiune pt o anumita persoana dar nu am ajuns inca la stadiul de iubire, mai am timp.

2 comentarii:

Mihai spunea...
6 iulie 2009 la 10:57

te refereai la mine că scriu prea mult despre iubire? :))

Adelina spunea...
24 noiembrie 2009 la 08:01

nu :) vorbeam la modul general

Back to Home Back to Top Adelina. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.